Επιστροφές και ανταλλαγές
Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις μας.
1. Πρέπει να πληρώσω για τα έξοδα αποστολής;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στον ιστότοπό μας, τα έξοδα αποστολής πληρώνονται ξεχωριστά. Η τιμή του προϊόντος δεν περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής.
Το κόστος αποστολής καθορίζεται από την απόσταση μεταξύ του σημείου αποστολής και του προορισμού.
2. Πώς μπορώ να αποκτήσω δωρεάν αποστολή;
Για παραγγελίες άνω των 100€ με αποστολή εντός Ισπανίας, η αποστολή είναι δωρεάν.
Για παραγγελίες άνω των 150€ με αποστολή εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η αποστολή είναι δωρεάν.
3. Ποιες επιλογές αποστολής μπορώ να επιλέξω;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στον ιστότοπό μας, μπορείτε να επιλέξετε αποστολή με courier στην Ισπανία, στην Ευρώπη ή σε όλο τον κόσμο.
Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από το showroom μας στη Βαλένθια. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε τα προϊόντα μας στα φυσικά μας καταστήματα.
4. Πώς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε την αγορά σας στον ιστότοπό μας με τραπεζική κάρτα online ή στο showroom μας στη Βαλένθια με κάρτα ή με μετρητά.
5. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σίγουρα ανυπομονείτε να λάβετε τα υπέροχα προϊόντα σας.
Θα σας ενημερώσουμε μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί και θα λάβετε ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης.
Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε τον κωδικό παρακολούθησης μέσω του ιστότοπου της μεταφορικής εταιρείας, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς πότε θα παραλάβετε την παραγγελία σας.
Γιατί μερικές φορές καθυστερεί η παραγγελία μου;
Η παραγγελία μπορεί να καθυστερήσει λόγω ευθυνών του μεταφορέα. Ελέγξτε τον κωδικό παρακολούθησης.
Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα σας επιστρέψουμε το ποσό του προϊόντος. Αυτό μπορεί να προκαλέσει μικρή καθυστέρηση στην παράδοση.
Σε περιόδους υψηλής ζήτησης (όπως Χριστούγεννα), ενδέχεται να προσαρμόζουμε τους χρόνους παράδοσης.
Δεν πραγματοποιούμε παραδόσεις κατά τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα.
6. Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;
Θα έχετε αρκετό χρόνο για να επανεξετάσετε την αγορά σας. Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας δωρεάν, αρκεί να πληρούνται οι παρακάτω όροι:
-
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 90 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
-
Τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν ανοιχτεί.
-
Πρέπει να επιστραφούν σε άθικτη συσκευασία (κατά προτίμηση στο αυθεντικό πακέτο που τα παραλάβατε).
-
Για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιές ή εμφανίζουν σημάδια χρήσης, διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης επιστροφής.
-
Εάν επιστρέφετε ολόκληρη την παραγγελία, πρέπει να επιστρέψετε και το δώρο που παραλάβατε. Διαφορετικά, το κόστος του δώρου θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.
Τα παρακάτω προϊόντα δεν επιστρέφονται: δωροκάρτες και εξατομικευμένα προϊόντα.
Συμβουλή: Πάντα να διατηρείτε την απόδειξη αποστολής έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο +357 96 571 800